Абаттандыру мәселесі онлайн-платформа арқылы шешіледі
Астанада тұрғындардан «Таза Қазақстан» онлайн-платформасы арқылы өтінімдер қабылдануда, онда әркім қаланы абаттандыруға байланысты проблемамен жүгіне алады. Бүгінгі таңда жүйеде 1000-нан астам өтінім тіркелген, олардың 900-ге жуығы орындалған, деп хабарлайды astana-akshamy.kz
Өтінімдердің негізгі санаттарына аумақтарды абаттандыру, жарықтандыру мәселелері, жолдарды жөндеу, көгалдандыру, рұқсат етілмеген полигондарды жою және кіреберістердің санитарлық жағдайын жақсарту кіреді, бұл осы мәселелерді шешуге жүйелі көзқарастың қажеттілігін көрсетеді.
Нұра ауданы бойынша 1 маусым мен 8 желтоқсан аралығында «Таза Қазақстан» платформасы арқылы 221 өтініш түсті. Олардың барлығы пысықталды. Қабылданған шаралардың қорытындысы бойынша тұрғындар мемлекеттік органдардың жұмысын бағалай алады.
Мысалы, аялдама павильонының санитарлық жағдайына шағым түсті. Мердігер ұйымдар павильонды ретке келтірді.
«Аялдамаларды күнделікті тазалау бекітілген жоспарларға сәйкес жүргізіледі. Алайда егер өтінімдер iKomek кол-орталығы немесе «Таза Қазақстан» порталы арқылы келіп түссе, біз әрқашан жедел түзетулер енгіземіз. Портал жұмысының басынан аялдамаларды жинау мәселелері бойынша 221 өтініш келіп түсті. Олардың барлығы уақтылы өңделеді және тұрғындардың кері байланысы мен бағалауының арқасында біз қала тұрғындарының атқарылған жұмыстарға қаншалықты қанағаттанғанын көреміз.
Қыста өтініштер саны артады, өйткені қардың еруіне байланысты аялдамаларды жиі тазарту қажет. Бұдан басқа, аялдамалардағы жылумен жабдықтау жүйелерінің жұмысына байланысты өтінімдер келіп түседі. Барлық ескерту уақтылы өңделеді, бұл тұрғындарға қолайсыздықты азайтуға мүмкіндік береді.
«Таза Қазақстан» порталының басты артықшылығы – тұрғындармен жылдам әрі ашық кері байланыс», – деді Нұра ауданы әкімдігінің инфрақұрылым бөлімінің бас маманы Салавди Арықбеков.
Бүгінгі таңда тұрғындармен белсенді байланыс орнатылуда, олардың ескертулері мен ұсыныстары ескеріледі.