ІРГЕЛІ ІЗДЕНІС ІЗДЕРІ
Елбасының «Қазақстан-2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты» атты Қазақстан халқына Жолдауында білім беру саласына зор көңіл бөлгені қуантады.
Елбасы әсіресе жастарға тәрбие беру жұмысын күшейтуді талап етті. Осыған орай, барлық білім мекемелері маман даярлаумен қатар оның сегіз қырлы, бір сырлы, ерік-жігері мығым, елін, жерін қастерлейтін, алда тұрған асуларды қиналмай алуға қабілетті адам тәрбиелеуге міндетті. Сондықтан, біздің алдымызда тәрбие жұмысын түбірінен қайта құру міндеті тұр.
«Сенің елдігің тарихыңды зерттеуден басталады» деп Қадыр Мырзалиев айтқандай, шәкірттерімізді тарихи саналы, құқықтық тәрбиелі азамат етіп тәрбиелеу, шығармашылыққа шыңдау мақсатында оқушы бойындағы табиғат берген қабілетті дамытуға, дарындылықтың көзін ашуға барынша күш салып келеміз.
Бүгінгі уақыт талабы – мәдени деңгейі мен шығармашылық қабілеті жоғары шәкірт әзірлеу. Сондықтан да шәкірттеріміздің ішкі сырын жасырын ұстайтынын ескерсек, олардың іскерлік дағдыларын және білімқұмарлық талап-жігерлерін жетілдіруіміз қажет. Себебі, адамгершілігі мол, иманды, тәрбиелі оқушы – кез келген мемлекеттің байлығы.
Ғылыми зерттеулерге қарағанда, ерекше қабілетті, талантты балалардың биохимиялық, электрлік белсенділігі жоғары келеді. Олардың миы қабылдаған мәліметтерді қорытуға қабілетті. Демек, ерекше қабілеттілік – бала бойында тәрбиемен алған біліміне байланысты қалыптасатын қасиет.
Міржақып Дулатов қазақ арасында көбіне көзге түспей, түссе де еленбей жүрген ғылым-білімге, өнерге зерек, дарынды балаларды оқытып тәрбиелеудің мәні жайында сөз ете келіп, дарындылықтың кейбір психологиялық астарына үңіледі. Оның айтуынша: «Тумасында қанша зеректік болса да – ғылымсыз, тәрбиесіз кемеліне жетпейді».
Жас жеткіншектің бойындағы табиғат берген ерекше қабілетті, дарындылықты тани білу, оның одан әрі дамуына бағыт-бағдар бере білу – ерекше қиын іс. Демек, оқушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарына қызығушылығын қалыптастыру, шығармашылық қасиетін дамыту, қазіргі техниканы пайдалану мәдениетіне тәрбиелеу – ұстаздардың басты міндеті.
Осы ретте мектебімізде «Алаш жастары» атты клуб жұмыс істейді. Бұл ұйым жеткіншектердің бойында шешендік өнерді, көшбасшылық қасиеттерді, ұйымдастыру қабілетін дамыту мақсатында құрылған. Оның негізгі мақсаты – мектебіміздегі дарынды, қабілетті оқушылардың басын қоса отырып, жоғарыда аталған конференцияға, кездесулерге, ғылыми жобаларға, дебаттық турнирлерге, қоғамдық іс-шараларға дайындау, оқушыларды бейімдеу. Қазіргі кезде клуб құрамында 10-сынып оқушылары бар. Олар Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президент Музейі ұйымдастырған дебат турнирінде жүлделі екінші орынға ие болды. Сонымен қатар, клуб мүшелері «Хабар» телеарнасындағы «Сонымен, солай дейік» бағдарламасына қатысып, келелі тақырыптарға өз ой-пікірлерін білдірді. Қазіргі кезеңде клуб мүшелері – «Жас Отан» жастар қанатының Астана қалалық филиалының белсенді мүшелері. Мүшелікке ене отырып, оқушыларымыз қалалық деңгейде іс-шараларға қатысып, келелі тақырыптарда еркін пікір білдіріп, дөңгелек үстелдерге қатысып, өз дарындылықтарын арттыруда.
Мақсат МОМЫНОВ,
Астана қаласы №51
мектеп-гимназиясының мұғалімі