Тұрақты комиссия отырысында қозғалыс қауіпсіздігі қаралды
Қалалық мәслихатта Азамат Айтхожиннің төрағалығымен заңдылық, құқық тәртібі және жұртшылықпен жұмыс мәселелері жөніндегі тұрақты комиссияның отырысы өтті, деп хабарлайды www.astana-akshamy.kz/
Отырысты ашқан тұрақты комиссияның төрағасы отырыс қарсаңында депутаттар бірқатар нысандарды аралап, автомобиль жолдарын салу және пайдалану, жол қозғалысын ұйымдастырумен айналысатын басшылар және қызметкерлермен кездескенін хабарлады.
Полиция департаменті бастығының орынбасары Арман Аймағамбетов депутаттарға жол қозғалысы саласындағы проблемалық мәселелер туралы баяндады. «Солтүстік айналма жол» объектісінде тек екі жолақ бар, жол бөлігінде бөлу жолақтары мен қоршаулар жоқ, 2020 жылдан 2023 жылға дейін 69 жол-көлік оқиғасы, ағымдағы жылы 20 жол-көлік оқиғасы тіркелді, соның салдарынан жарақат алғандар мен қаза тапқандар бар. «ҚазАвтоЖол» ҰК АҚ-ға, сондай-ақ ҚР АЖК ТМ кадрына бірнеше рет ұсыныстар енгізілді. Бұл учаскеде жылдамдық режимі төмендетілді, жол белгілері, камералар орнатылды және т. б. Сондай-ақ, Айтмағамбетов көлік ағындарын ұтымды бөлуді және кептелістерді реттеуді қамтамасыз етуге мүмкіндік бермейтін объектілер болып табылатын бес және одан да көп жыл бойы аяқталмаған көшелердің тізімін келтірді. Әрі қарай ол көлік жүктемесін азайтуға қабілетті нысандарды салу бойынша бірқатар ұсыныстар енгізді.
Көлік және жол-көлік инфрақұрылымын дамыту басқармасының басшысы Асхат Қарағойшин өз сөзін қаланы бағдаршам нысандарымен абаттандыру туралы ақпаратпен бастады. Балалар қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін білім басқармасымен бірлесіп білім беру ұйымдарына тексеру жүргізілді. Жол реттеудің техникалық құралдарын, жасанды жол бұзушылықтарын орнатуды көздейтін іс-шаралар жоспары бекітілді. Спикердің айтуынша, Bus Lane-ді одан әрі енгізу жол қауіпсіздігін қамтамасыз етуге ықпал етеді.
Олжабек Бейсов – коммуналдық шаруашылық басқармасы басшысының орынбасары 2023 жылы орындалған жолдардың (4,4 км), жаяужолдардың (45 000,0 м2) және ағымдағы жылы 10 қыркүйекте Ильинка (Үркер ықшамауданы) кентінің шығысындағы тұрғын алабында (ш.а.) 3,2 км асфальтталған жолдардың құрылысы туралы мәліметтерді ұсынды. Аялдама павильондары бойынша ол жобада 22 бірлік көзделгенін, 15-і орнатылғанын, 7-і жыл соңына дейін орнатылатынын баяндады. Алайда, бұл сома олардың қажеттілігін қанағаттандырмайды. Тұрғындардың өтініші бойынша жол белгілері мен жасанды жол тегіссіздіктері орнатылады. Негізгі көшелерде және әлеуметтік нысандардың жанында көше жарықтандыру желілері салынды.
Қоршаған ортаны қорғау және табиғатты пайдалану басқармасы басшысының орынбасары Самал Құлбатыровтың айтуынша, 2018 жылы орталық саябақтан «Жасыл белдеуге» дейінгі ұзындығы 47 км «Велосипед көлігін дамыту» жобасының бірінші кезегі салынды. Ұзындығы 23 км «Жасыл белдеу» аумағында веложолы бар жол-жол желісі салынды. Екінші жобаға ұзындығы 89 км веложолдар кіреді, 2021 жылы пайдалануға берілмеген және коммуналдық меншікке берілмеген 7,5 км веложолдар салынды.
Депутат Владислав Сергеев Оңтүстік-Шығыс тұрғын алабына назар аударуды сұрады, онда Сәтбаев/Обаған қиылысында жиі ЖКО орын алады. Балалардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін бағдаршам орнату немесе басқа шешім қажет. Депутаттың пікірінше, Ресейден жол қозғалысы қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша ұсыныстар дайындайтын мамандар тобын шақыру орынсыз, өйткені ол шығынды, және де 30 жыл ішінде қазақстандық жолшылар көлік жүйесін басқаруды үйренді. Бұған жергілікті ерекшеліктерді ескере отырып, жол желісін жетілдіру жөніндегі ПД ұсыныстары дәлел бола алады. Сергеев ПД бастығының орынбасары мен көлік басқармасы басшысынан Тұран/Сарыарқа көшелері бойынша көлік дәлізін қамтамасыз етуді ұсынатын мамандардың ұсыныстарына қатысты сарапшы ретінде әрекет етуді сұрады, сондықтан автокөлік жүргізушілері оңға бұрылып, автобустарды, таксилерді өткізіп жібере алмайды, тек барлығынан кейін ғана оңға бұрыла алады. Сұрақ – бұл ұсыныс қолданыстағы жол ережелерімен қаншалықты байланысты. Депутат осы мамандардың ұсыныстарымен танысып, алдағы отырыста өз қорытындысын беруді ұсынды.
Депутат Сәуле Самидин аяқталмаған көше құрылысы мәселесін көтерді. Бұқар Жырау көшесінде тұратын тұрғындар құрылыстың аяқталмауына байланысты үнемі қолайсыздыққа ұшырайды. Жақын жерде БИНОМ мектебі орналасқан, жаяу жүргіншілер өткелі бар, бірақ ол жарықтандырылмаған. Мүмкін, бағдаршам қондырғысын орнату және кем дегенде уақытша жарықтандыру жүргізу қажет шығар, өйткені қозғалыс қарқынды.
Қалдаяқов көшесінде (4 округ) тұратын тұрғындардың өтінішін депутат Мәдина Әжікенова айтты. Олар бағдаршам, аялдама павильонын орнатуды, жаяу жүргіншілер жолын салуды сұрайды.
Депутат Қанат Естек өз округінің аумағында жылы аялдаманың құрылысына қатысты да сөз сөйледі.
Тұрақты комиссияның төрағасы Айтхожин бұл мәселені барлық мүдделі мемлекеттік органдар мен ведомстволық бағынысты ұйымдарды шақыра отырып, жеке отырыста қарауды ұсынды.
Мәслихат төрағасының м.а. Асқар Смағұлов бүгінде 10% игерілген веложолдар құрылысының ұзаққа созылған процесін сынға алды. Смағұловтың пікірінше, веложолдарды салудың орындылығы туралы мәселені қарастырған жөн, өйткені адамдар оларды жаяужол ретінде жиі пайдаланады, өйткені жаяужолдар жоқ. Ол осы жобаны егжей-тегжейлі қарастырып, түпкілікті шешім қабылдауды ұсынды. Инфрақұрылым жоқ жерлерде велосипед жолдарын салудың мәні неде? Сұрақ – қанша ақша жұмсалды, бұл жоба қалай проблемалық айналып кетті.
Депутат Динара Оразалинаның пікірінше, отырыс қарсаңындағы орынға шығу форматы депутаттар үшін өте пайдалы. Ол негізгі көшелердегі, мысалы, Абылайхан көшесіндегі белгілерге қатысты сөз сөйледі, онда қазір белгілер іс жүзінде көрінбейді. Айналма жолдардың есебінен кептеліп қалған қиылыстармен мәселені шешудің уақыты келді. Сонымен, Keruen City СОСО ауданындағы Қорғалжын тас жолы/Тұран қиылысы, осыған ұқсас 5-6 қиылыстар, бұл жерлерде кез келген уақытта, қарбалас кезінде көп шақырымдық кептелістер орын алуда. Мүмкін, басқа қалалар мен елдердегідей, көп деңгейлі айрықтар немесе жақын маңдағы көшелерді ашу арқылы осы мәселені шешуге болады.
Тұрақты комиссияның төрағасы Айтхожин СТС базасында жолайрықтарды салу бойынша бұрын дайындалған ұсыныстарды қарауды ұсынды.
Депутат Кендебай Адамбек отырыстың күн тәртібінде бір мәселе – жол қозғалысы қауіпсіздігін қамтамасыз ету екенін айтты. Баяндамада ЖКО саны бойынша статистика ұсынылды. Депутатты ЖКО өсу үрдісі байқалып отыр ма, ондай деректер айтылмағаны қызықтырады. Осы мәселелердің барлығын кім үйлестіретіні де маңызды. Депутат Самидин екінші жылы project management туралы айтады, әрбір мемлекеттік орган проблемалық мәселелерді айтты. Оларды үйлестіру мен шешім қабылдауды кім өз мойнына алады. Депутаттың пікірінше, отырысқа қатысушылар қандай да бір шешімге келуі керек, әйтпесе бұл уақытты ысырап ету, мәселе тек қана хаттама немесе қаулы жазуда ғана емес, өйткені бұл адамдардың қауіпсіздігі туралы сөз қозғалуда. Мәселелер ведомствоаралық комиссиялар немесе қала әкімінің жауапты орынбасары деңгейінде шешілуі тиіс.
Депутат Владислав Сергеев заңдылық мәселелері жөніндегі тұрақты комиссияның отырыстарының бірінде жол қауіпсіздігі бойынша ғана емес, барлық аспектілер бойынша қауіпсіздікті қамтамасыз ету мәселесін егжей-тегжейлі қарауды ұсынды.
Тұрақты комиссияның төрағасы отырысты қорытындылай келе, көптеген депутаттар уақытқа қарамай, көшпелі іс-шараларға белсенді қатысатынын атап өтті. Жылы аялдамалар туралы Азамат Айтхожин оларды тек қала шетінде орналастыруды орынды деп санайтынын айтты. Автобустарға арналған бұрылыс алаңдарына келетін болсақ, Айтқожин оларды санитарлық аймақ шегіндегі дәретханалармен, жүргізушілерге арналған демалыс бөлмелерімен жарақтандыру жолдардағы қауіпсіздікті қамтамасыз етудің бір тәсілі екенін айтты. Құрылысты әзірге пилоттық режимде ұсынуға болады. Сонымен қатар, Айтхожин білім беру ұйымдарын бейнекамералармен 100% қамтамасыз ету және қала бойынша «соқыр аймақтарды» жабу мәселесін тағы да көтерді.